Okej, jag är uttråkad!

119 frågor
1. Vad heter du? - Cecilia
2. Vad kallas du? - Cicci, Karlsson, "Cicci-statistik" 
3. Vad vill du bli kallad? - Cicci helst, hö hö
4. Födelsedatum? - 6 juni
5. Stjärntecken? - tvilling
6. favorit musik? - jadu, det jag är på humör för.
7. Msn? - säg nån som inte har?
8. troende? - inte så värst mycket, even though min familj är kristen
9. Vart bor du? - sandviken/järbo
10. Vad har du för mobil? - nokia
11. Har du en egen dator? - not at the moment
12. Vilka är dina bästisar? - har några som betyder väldigt mycket för mig 
13. Har du något husdjur? - nej
14. Sommarens planer? - umgås så mycket jag kan med mina vänner, sola sönder, åka massa moppe, tälta, vara med familjen och kanske peace and love.
15. Vad älskar du mest? - mina vänner/familj, musik och godis.
16. Intressen? - musik, rita, sjunga, vara med vänner, åka moppe, etc etc etc etc
17. Favoritband/artist? - Matt Morris, Kent, Sixx:A.M, GNR, Metallica, Crash Test Dummies, City&Colour, etc.

18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Matt Morris - Bloodline 
19. Namnsdag? - i september och november
20. Vad skulle du vilja heta? - haha, mitt nuvarande namn duger
21. Vad heter du på din msn just nu? - annaceciliakarlsson  -
22. Hur många olika grupper har du? - har sorterat efter onlinestatus (om det är msn vi snackar om?)
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - hm, han får gärna ha en egen udda stil och.. hm.. ja, orkar inte riktigt bry mig om utseendet.
24. Var skulle du bo om du fick välja? - uppsala eller jkpg 
25. Vad har du på dig? - leggins och en tröja
26. Har du något i håret just nu? - ett hårspänne och en snodd
27. Vad har du gjort idag? - sovmorgon - stirrat lite på teven - åkt till farmor och käkat lunch - städat - suttit här
28. Hur mår du just nu?- trött och uttråkad
29. Hur brukar du annars må? - lite olika
30. Har du några syskon? - 3 systrar
31. Vilket är ditt favoritgodis? - hmm.. en jävligt svår fråga
32. Vad är det finaste som finns? - oj? mina vänner skulle jag nog säga.
33. Vilken är din favoritdryck? - cola, helt klart.
34. Vilket är ditt favorit tv-program? - desperate housewives och biggest loser
35. Vem är din förebild? - hm, jag vet inte riktigt
36. Vad är bäst med dig? - jag tror det är att jag tycker om det mesta, varesig det handlar om saker att göra, äta eller prata om.
37. Hatar du någon just nu? - nej
38. Saknar du någon just nu? - nja
39. Är du allergisk mot något? - nej
40. Hur många bilder har du lagt ut? - haha, på bdb typ 4271 st. sen en massa här och på fb också.
41. Är du kär? nej, men lite småintresserad av en person
42. Isåfall i vem? det får han lista ut själv. tror han vet dock..
43. Vad är din civilstatus? - SINGEL.
44. Är du homofob? absolut inte
45. Vad gjorde du igår kväll? - spelade innebandy, satt vid datorn och lekte med bästis
46. Vilken är den godaste frukten? - passionsfrukt, kiwi och.. typ.. äpple!
47. Den godaste grönsaken? - ruccola eller.. gurka
48. Och bästa bäret? - vindruva.. är det ett bär förresten?
49. Är du underviktig - hahaha verkligen inte
50. Hur lång är du? - 167,5 cm.
51. Vad är du bra på? - hm, rita kanske?
52. Något du tycker är kul? - att jag fyller år relativt snart och att det börjar bli varmt ute
53. Har du varit ute idag? - yes!
54. Vem ringde du senast? - pappa eller mamma tror jag
55. Vad var du senast arg på? - hm, jadu.
56. Hur många hus har du bott i?
- 3 lägenheter och 1 hus
57. Bäddar du sängen? - när det behövs
58. Snarkar du? - ibland
59. vem sov du senast hos? - ujuj, mormor.
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - yes, coolt alltså
61. Vad lyssnar du på just nu? - metallica - low man's lyric
62. Vill du tatuera dig? - yes I do.
63. Vilka sidor/program - som jag är inne på mest? bdb, blogg.se, fb och youtube isåfall
64. Laddar du olagligt ner musik? - näääääääääääääääääääää.. vadå.
65. Vad stör du dig på? - mycket
66. Vad är kärlek för dig? - något jag inte riktigt upplevt än.
67. Brukar du lyssna på hög musik? - nja, bara när jag städar
68. Vad gör du om dagarna? - gå i skolan, sjunga och sitta vid datorn
69. Tycker du om popcorn? - jodå
70. Vad är din favoriträtt? - kebab måste jag nog säga.
71. Har du skärt dig nån gång? - haha nej
72. Är du död? - jomenvisst.
73. Är du osynlig? - absolut
74. Har du fräknar? - nej, men det är fint som f-a-n!
75. Har du posters på dina väggar? - nej
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - musikdata eller engelska atm tror jag.
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? - matte
78. Favorit loka? - urk för loka
79. Älskar du din dator? - nej, han brukar svika mig.
80. Är din dator bög?
- tror fan de.
81. Vilken är din favoritbok? - hm, twilight serien. om jag måste välja en så.. så länge vi båda andas
82. gillar du bubblor? såpbubblor är fin-fina
83. Bada eller sola? - båda, fast, skönast att sola och sen bada, sen att ligga och torka i solen (y)
84. Åska eller sol? - sol (åska är mysigt ibland)
85. Vinter eller sommar? - sommar
86. Knarkar du? - klart de

89. Äter du?
- då jag är hungrig och det bjuds, typ.
90. Snusar du? - usch, nej.
91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - *suck*
92. Har du bakat en pizza någon gång? - yes, på hemkunskapen i nian
93. Gillar du anonyma bevakare? - nja
94. Vågar du rapa högt inför andra? - ja, inge fel med det, dudes.
95. Vad skall du göra sen? - kanske vara med mitt härliga gäng
96. Vad ska du göra imorgon? - sova länga och glo på teve.
97. Privat fest eller festa med folk på stan? - hmm, beror på faktiskt.
98. kramade du senast? - Min farmors bror Olle.
99. Hur ofta sitter du vid datorn? - 24/7.. nejmen kanske 65% av dygnet
100. Har du kysst nån den senaste veckan? - höhö nä.
101. Öl eller vin? - öl kanske
102. beroende av något? - godis och cola skulle jag nog säga.
103. Vem står dig närmast? - emelie och typ.. min blogg<3
104. Vad klarar du dig inte utan? - mina vänner
105. Behöver du mer kärlek? - ja, kanske de kanske
106. Är du natt eller dagmänniska? - båda typ
107. vem skrev du senast med på msn? - emelie, tihi
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - hm, några smågrejer typ
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - ingetdera.
110. När ska du flytta hemifrån? - så fort jag kan tror jag.
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - ja.
112. Vill du ha barn någon gång? - ja
113. hur stor säng har du? - 90x200cm
114. Vill du ha längre/kortare hår? - läääääääääääängre
115. Gillar du Schlager? - det är väl ok, ibland.
116. Har du en dålig hårdag idag? - ja
117. Favoritfärg? - vit
118. Dagens händelse? - öh, skrev vad jag hade gjort idag lite längre upp
119. Vad är klockan nu då? - 18:50

fniss


Kommentarer
Postat av: Philip

om jag säger så här! det måste ha tagit en jävla tid att skriva alla dessa frågor, men de mesta visste jag redan ;)

2010-04-18 @ 00:54:27
Postat av: carolina

fråga nummer 48: vindruvor är en frukt, hehehe

2010-04-22 @ 09:22:57
URL: http://carolina-karlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0