It doesn't really matter what you say or do!

Äsch, orkar inte blogga idag.. (kommer säkert göra det senare ändå!!)

Just nu sitter jag här och är överdrivet trött, vaknade vid halv 11.
Och vädret är underbart, man kanske ska dra ut på en promenad? Vad tycker ni?
Aja, vi får se hur det blir, just nu håller jag på med min och lillasysters tvätt, haha.
Vi delar garderob och det är ingen ordning alls där just nu, och då menar jag verkligen INGEN ordning.

höhö

Vi är så grymt duktiga i den här familjen, alla suger på att hålla ordning.
Måste vara något genetiskt, synd.

Hmm, över till något annat.
Jag längtar tills jag får en egen dator, det blir troligtvis en bärbar dator. Det är asnice, då kan jag flytta den mellan mamma och pappa och jag kan ta med den när jag "reser".
Dessutom ska jag få en ritplatta till datorn, så jag kan rita via datorn (illustrera)

Dä bli' näjs.

Nä, friends... Nu bloggade jag ju ändå, hehe.
Cp..

Nu ska jag antingen klicka runt lite på internet, eller fortsätta med tvätten..
Tror jag väljer min älskling datorn först.

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0