I'm not sure where I'm headed after death

Sitter in tha school just nu.
Lyssnar på när Ami spelar in gitarren till våran cover!

Crash Test Dummies – At My Funeral

Den är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
Och jag känner mig så extremt utskämd och typ.. förnedrad.
nejmen..
öh..

Ni förstår inte.
Och ni får inte förstå heller, för jag tänker inte berätta vad det handlar om!
Finns redan ett antal dudes som vet var det handlar om..

Öh, gårdagen var nice. Mat på stan med gänget, sen teater, sen promenix och lite småprat med roliga människor.
Fast från början kunde vi inte bestämma vart vi skulle käka.
Vissa ville käka på monroes, andra ville käka på matkällaren och resten hade ingen åsikt.

När vi väl hade bestämt oss för Monroes, så kommer vi dit. Och det är stängt (?)
Det var väldigt knasigt.
Så vi gick till Jensas. Och det var myyyyyyspyyyysss tyckte jag.
Vet inte vad alla andra tyckte.

Sen blev det teater för hela slanten.
Orkar inte förklara vad den handla om, men den var lite småhemsk och sorglig etc etc.
Helt OK!

Sen så stannade jag på stan med några roliga människor, vi hade trevligt.
Och vid 23 nångång hämtade mamma mig.
Tihi

Mysig dag.

Nu ska vi snart spela in sången här.
Pussssheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0