I wish I could touch the sky

okej, en dagens outift..

Svart tröja från gina tricot, jeans från cubus, halsduk från bästis och.. ja.. det var väl allt?
Tänkte egentligen springa runt med sovtröjan hela dagen, men så blev det inte.


(Här ser ni att jag måste gå ner i vikt också..)

Var nyss till ica med lillplutten och pappa. Blev en 200g marabou och en liten pepsi.
Så ikväll ska vi bli tjocka!
Blir en sån kväll då jag bara sitter vid datorn, helt meningslöst.

Kanske ska passa på att önska Tepe (Sonic AF) och Philip (Tritillion) lycka till ikväll!
Dom båda spelar i österfärnebo ikväll, vet dock inte vilken tid.

Men... ni som vet vilken tid det är och ni som ska dit, dra med er en massa folk för fan!

Tyvärr kan jag inte gå. Det är ju lite trist då jag vill se/höra Philips band och Tepes band.
Men men, det kommer väl fler gånger hoppas jag!

Just nu försöker jag komma på något att blogga om, helt tomt i huvudet dock.
Kommer inte på ett enda intressant ämne.
Det kanske kommer sen..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Philip

tja, vi kommer ju förbi järbo den 15 maj ;) kan ju försöka gå då ;)

2010-04-10 @ 23:35:45
Postat av: lala

damn snygg!

2010-04-17 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0