I need somebody to love

Det finns ett tvprogram som jag VERKLIGEN stör mig på. Eller två stycker rent ut sagt.
Och det är det här jävla "A shot at love with Tila Tequila" och "A double shot at love"..

Seriöst, vad är det för fel på människorna i dom programmen egentligen?
Jag satt och tittade på tv igår och som vanligt zappade jag runt som fan, kommer in på MTV och ser att det är det här jävla "tila tequila" bla bla bla.

Man ser ju på en gång att det är så jäkla uppgjort från början, iallafall när det gäller Tila och dom här tvillingarna som "söker kärlek".
Deras beteende är så fake.

Aja, nu kan jag inte sitta och skriva ett jättelångt inlägg.
Ska väl sminka mig och platta håret och sånt, sen blir det raka vägen till skolan.
Hm, jaa..

Batteriet i min mobil är dött och jag har ingen laddare hos mamma. That means you can't text me until tonight.
Åker till pappa ikväll eftersom mamma är på begravning.
Kanske man kan leka lite med bästis då? höhöhö

Mmm.. avslutar det här inlägget med

R.I.P Gammelfarmor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0