I know the end is coming soon

Just nu äger livet lite.. BARA LITE.

Första anledningen:
Det är vår!
Man kan gå ute i skinnjackan utan att frysa, man kan sitta i solen och mysa med sina vänner och sommaren närmar sig!

Andra anledningen:
Fick tillbaka min mobil idag.
Pappa hade varit och fixat den och samtidigt fixar så jag har 5000 fria sms i månaden.. i ett HELT ÅR!
woho säger jag bara.

Tredje anledningen:
Jag hinner fixa ID-kort innan jag och Emelie far mot sthlm och idolaudition!
Trodde jag inte skulle hinna, men ska till polisen imorgon och fixa det och det kommer vara klart på 5 arbetsdagar. ooooooooh yeah!

Fjärde anledningen:
Det finns så många saker att tagga till!
Som t.ex.
Valborg
Idolaudition (8 maj)
Min födelsedag(6 juni)
Sommarlov (11 juni) 
Jäderfors holme (12 juni)
etc etc!

Hihi, så.. ja.. livet äger lite.
Dessutom köpte mamma läsk på en tisdag, fett nice.

Nu blir det sängen, ska sova ordentligt eftersom det är Nationella i engelska first thing tomorrow.
Det skriftliga.. tror jag det är..

höhö, whatever.
Är lite taggad faktiskt, eftersom jag tror det kommer gå fett bra!

AJA, SÄNGEN ROPAR MITT NAMN.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Philip

FAn va härligt att höra att allt verkar gå super igen! :D

2010-04-27 @ 23:19:45
Postat av: Henke

Det har aldrig varit för kallt för skinnjacka :O xD

2010-04-28 @ 06:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0