I don't now what it is that makes me love you so..

Åh, blev så glad idag när jag hade sånglektion.
Vi pratade lite om mitt uppträdande på drottningen igår. Och då sa hon saker som att jag fått bra respons och kritik efteråt och att jag "Fångade publiken" när jag sjöng. Jag blev superduper glad, har fått höra många gånger från henne att jag har inlevelse när jag sjunger. Inget sånt där överdrivet typ som.. att jag gör massa gester och sånt, utan jag har en bra, fin inlevelse.

Blev super glad när hon sa det.
Att jag hade fångat publiken.

Det är de jag är ute efter med min musik och min sång.
Att fånga publikens uppmärksamhet och att få dom berörda.

JAG ÄR PÅGÅNG.

Har fått tillbaka mitt självförtroende lite mer efter det här uppträdandet.
Dock är det inte tillbaka på rikigt än.

Aja, nu ska jag fortsätta rita och lyssna på musik med lillasyster.

Kommentarer
Postat av: oliver

bra där :)

2010-04-20 @ 17:03:09
Postat av: Philip

super! du och jag kommer ta över världen sen ;)

2010-04-20 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0