1,2 hejja på!

Ja, som ni ser är bloggen lite cp just nu.
Ska göra lite fler ändringar, antingen nu eller senare. Jag får se.

Fixade Spotify account alldeless nyss, det är nice. Såhär glad är jag för de!


Fail på bilden jag vet.

Jag gymmade efter skolan idag, med philledokus. Det va nice, jag orkade mer än jag trodde jag skulle. Det är N I C E! Med stora bokstäver!

Ska snart ner och äta äcklig ärtsoppa.. nice de med. Hade hellre käkat typ pizza eller kebab eller något, på en fredag. Men icke sa nicke!

öhm, innebandy snart, blir nice de. Men tråkigt att Oliver och Martin inte kan vara med (pågrund av förkylning)
Men några andra kommer nog, hoppas jag! :)

jaa, sen ska jag leka med emelie, har huset för mig själv btw! det tackar och bockar vi för!
Men nu, ska jag lyssna på underbara Michael Jackson och kanske.. dansa lite. Vem vet :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0