Bäver

Helium är nog det roligaste som finns!
Jag, Mickis, Emelie och Philip var på stan och flummade idag. Vi gick till Kalas&Co för att testa lite roliga kostymer, masker och peruker.

Sen fick jag iden att försöka få tag på Helium! Då säger hon som har affären med glad röst "Jag har helium!"  Jag blir hysterisk och vi köper en helium ballong, går ut och sätter oss utanför.

Det här några smakprov på vad vi sa:
Bäver
Snopp
Jag vill leva la dolce..
Jag skrattar som en gås
Jossan.. är du arg på mig? JA-A, du hade sönder min tröja!
Jag gillar snopp, snopp är gott
Jossan är du sur på mig.. JA DU HADE SÖNDER MIN TRÖJA, FAN DER FÖRSVINNER PÅ EN GÅNG FAN VA SUR JAG BLIR FUCK YOU! HAHA, JAG BLIR SÅ LEDSEN FUCK YOU!

hehe, rolig humor vi har, eller hur?
Men det blev HYSTERISKT roligt när vi fick dendär rösten.
Vi köpte en till.

Det var hur kul som helst, det behövde jag verkligen.

Innan de hade vi varit på hm, och plockat fram dom mest FULASTE kläderna vi kunde hitta, ett par neon rosa tights, en läderpennkjol, ett korsett linne och en rosa fejkpälsjacka. Det såg underbart ut.

Sen gick vi till indiska och tog en grön.. ful kjol, ett linne med massa olika färger och en vit väst med hål i (!?)
sen en svart strå hatt
Jag blev riktigt SÖT! eller not..
haha, det kommer upp bilder senare.
Nu ska jag lyssna på soft musik och ta det lugnt :D

ciao


Kommentarer
Postat av: Philip

Mina fina kommentarer kom inte med ju :O

Nu blir jag "super" arg ju :D:D

Haha skoj som satan idag! :)

2009-09-08 @ 18:31:30
Postat av: EmELIEEEE

HAHA BÄSSSSSSST dag <333333333333

2009-09-08 @ 21:26:24
Postat av: Anonym

och så fick jag ju äntligen träffa din älskade bästis PHILIPPP =D=D=D=D



<333333333333

2009-09-08 @ 21:26:55
Postat av: Philip

Haha så jag är så stor där borta i järbo? ;)

Alla känner mitt namn, ni säljer Philip Forsell Glassar och Philip Forsell kalsonger? ;)

smickrande ;)

2009-09-08 @ 23:12:08
Postat av: Emma

Hahaha, helium är så JÄVLA roligt!

Har du kollat om jag kan kommma upp i helgen? DÅ KAN VI KÖPA HELIUM

2009-09-09 @ 10:22:06
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0