steda dah? Poveg.

Steda steda varje freda' osså varje jul, de tkr jag är kul.
Ja, som sagt. Håller på och städar. Ska nog möbelera om lite i mitt rum också. Det är fan för stort just nu. Har 1 säng och en liten tvbänk, en lampa och en tv.
Sen är rummet stort och tomt. Behöver verkligen möbler. Nån som vill köpa lite sånt till mig?
Vore nice.

Men somsagt, jag skriver senare om min kväll igår. Det var den besta helgen evah. Sry, jag har gått och blivit fjortis... tråkigt de.
öh, hahah. "Öh" måste vara mitt favorit ord.


Och finns det någon som vill köpa cola till mig?



EMMA SILFVER MÅSTE KOMMA HIT PÅ FREDAG ANNARS DÖR JAG!<3

Kommentarer
Postat av: emelie

dig + fj0rtiZ är det bästa, EVAAAAAAAH!!

hahaha, bäst kväll igår <3



ÄLSKAR DIIIIIIIIG <3

2009-09-13 @ 16:56:34
Postat av: Anonym

haha, men cicci STEDA DAHH??

2009-09-13 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0