oops

hej
Åh, va lamt att börja varje inlägg med "Hej!"

Kanske ska börja med något annat, tjena, kära blogg, hallooojjj!
Nej, vi får se.

Om ni vill veta så vantrivs jag i min klass, har ingen att prata med, känner att jag inte får kontakt med nån, inte lärarna heller.
Funderar på att börja i sandviken, men vet inte hur lätt det är.
Jag vill inte gå om ett år eller hoppa av eller så.. jag vill ta studenten när mina kompisar gör de..
Men somsagt, jag vantrivs, och jag vill verkligen inte hoppa av eftersom jag brinner för ämnet att rita!

Hur gör jag? :/

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

CICCI BYT!

2009-09-02 @ 13:38:26
Postat av: Emma

Nej, byt inte. Du har bara gått där någon vecka, Cicci! Ge det en chans innan du bestämmer dig. Du kommer komma in i klassen, tro mig.

2009-09-02 @ 20:28:02
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker också du ska vänta ett litet tag i alla fall. Du har bara gått i en och en halv vecka typ ju. Och det kommer ju knappast bli så att du går där i tre år utan att bli kompis med någon alls, det kanske bara tar ett tag.

2009-09-02 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0