OK, It's alright with me!

Ojoj. Går inge bra att blogga nu. Kom igen Cicci! Ryck upp dig!

Sitter hos mamma nu, är as trött, har ont i foten och är super sugen på cola!
Men, får skylla mig själv att jag lägger mig sent och inte har några pengar = trötthet och ingen cola.

Skola idag, har inge matte denhär veckan, SKÖNT! sovmorgon till 10 idag, torsdag och fredag! :)
Ska dra till skolan vid 11, gör Naturkunskapen här hemma ist. Det borde väl vara OK? Eftersom vi, vid varje lektion sitter vart vi vill, och läraren kollar inte närvaron och etc.

Senare idag, vid 15:30 är det sång! Då ska jag testa på Andetag. Den är riktigt fin!
Och förresten, det är as god mat i skolan idag, Köttbullar, Potatis, Brunsås och Lingon. MUMS!
hehe, aja. Sen sticker jag till pappa ikväll och hämtar lite saker, sen blir det popcorn och chill ikväll.

Men nu tvingar mamma mig att göra skolarbetet, så visst.

Vi hörs, 

Ciao! 



En bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0