My troubled mind

Ja, allihop.
Godmorgon.. god förmiddag.. eh. Jag har ingen koll på vad det är just nu, men whatever.
Sitter här just nu när jag egentligen ska städa. Men, jag tar en liten pause, det behöver man ibland!
Öh, jag och Elisabeth försöker få ihop tjejerna till en Tjejkväll. Vi får se hur det går med de, annars ska jag träffa Bettan senare, blir skoj de!
Och jag har sånt sug efter cola, om jag ändå hade pengar! Lånade 50 spänn av Tobbe igår, men dom gick ju till annat. höhö. Busigt liksom.

Ja.. öhm, fick tillbaka mina älskade byxor av Moa igår, tack!
öh, haha jag bara skriver på just nu, ingen mening med texten.


ska väl fortsätta städa, vi hörs! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aharrruuu vi va f1 busiga TIHIHIHHIHI



haha skoja



jag ska också vara med bettan :o



hahaha jag är på :)



BYEBYE BBBYYY

2009-09-12 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0