I solsken

Lördag, yay!
Jag gillar faktiskt fredagar bättre än lördagar på något vis. Vet inte varför. Kommer nog en förklaring nån gång, när jag vaknat lite vill säga.

Sitter här och dricker cola nu och samtidigt är jag GRYMT sugen på att gymma.. hm.
Pallar inte ta mig till andersberg just nu.
Får bli på måndag kanske, 40kr per gång är inte så mkt. Eller?

Aja, får göra lite eget här hemma ist, har ju faktiskt hantlar och pilatesboll -eller som pappa säger att det heter-Medicinboll.

öhm. Lugn dag idag tror jag, ska till mamma vid 5, har varit hos pappa eftersom det var innebandy igår. Det var grymt kul och det gick bra :)

och förövrigt älskar jag musiken till The return of the king
sitter här och lyssnar på det underbara soundtracket!

nej.. vi hörs. hade gött.
 
CIAO!

Kommentarer
Postat av: emelie

ne, en medicinboll är en sån där vi hade på ns. stor, brun och astung, hahaha..

2009-09-05 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0