Follow me down, to the valley below

Cha cha bloggen!!

hehe

Sitter på sandvikens bibliotek just nu, har tråkigt lång lunch, finns typ aldrig något att göra. Men det får man väl leva med! :)

Idag har jag haft engelska, då skulle vi skriva ett brev hem till Sverige från något Engelsktalande land.
Jag valde Australien. Just det, i brevet skulle vi skriva en massa fakta om landet också.
Det gick väl rätt bra tror jag.

Sen hade vi svenska, vi fortsatte att kolla på Troja, den är bra faktiskt.

Sen va det lunch, fisk burgare med mos.. hm.. gick väl i.
Och nu sitter jag här, jag börjar 12:55 med Datakunskap, sen så har vi 1 ½ timmes rast, då cyklar jag nog hem och sitter vid datorn en stund. Sen har vi Körsång och senare idag har jag Sång på kulturskolan.

Längtar lite, idag skulle jag kanske få sjunga, Send me an angel, Carrie och Nothing else matters!
FATTA NICE, hehe.

Och imorgon ska jag på Bio med Philip, vi har inte bestämt vilken, men det blir nog bra.
Innan bion ska vi käka falukorv, potatis och ägg... hahahahahah
Det är gott.

Nu ska jag kolla runt lite på datorn sen gå tillbaka till skolan.
Hade gött

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0