Everchanging

Men vafan.
Första ordentliga dagen på Musik och jag kommer komma försent.
Tänkte åka moppe eftersom jag har sovmorgon till 09:45 (Bussen går 08:15 och 10:00)
Jag fixar iordning mig, tar ut moppen ur garaget och startar den. Kommer till Ica typ och ser att jag har nada bensin kvar, eller.. Ok jag har en kvarts tank kvar. Men det räcker inte till sandviken fram och tillbaka.
Så det var bara vända!

Nu sitter jag här och måste ta 10:00 bussen och komma typ.. 40 min sent. Tar en halvtimme att åka, 5 min att gå till skolan och sen 1000 år att hitta rätt klassrum. (I'm a newbie, thats nice.. not!)

Aja, thats life. Jag tror nog det är OK eftersom jag nu, somsagt, är en newbie.

Skriver senare.

Här är lite musik jag typ knarkar just nu:

Justin Nozuka - Save him
R.Kelly - The worlds greatest
Scorpions - Wind of change


Enjoy damn it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0