Nej det här funkar inte.

Okej.
Nu ska jag skriva om min och Emmas helg.

Fredag:

Emma kom till sandviken kl 15:25
Mamma hämtade upp henne vid tåget, sen hämtade hon mig vid skolan. Vi åkte hem till lägenheten där jag packade min väska till innebandyn.
Sen tog jag och Emma en promenix till Coop och Ö&b och köpte lite chips och dricka. MUMS SÄGER JAAAAG.

Sen fick vi skjuts av mamma till resecemtrum och vi tog 18:10 bussen till Järbo. Där mötte vi Emelie och drog till innebandyn.

Det gick väl rätt bra att spela, det var en sån dag då jag var mittemellan bra och dålig.

Efter innebandyn drog vi till krogen och käkade, Jag, Emma och Emelie käkade och Cilla följde med som sällskap.
Sen gick vi till Fanny och körde Singstar och Buzz. Det var riktigt kul!

Sen var vi ute lite också.
Jag och Emma busade lite.
Vi skulle göra slut med varandra och sen springa iväg så fult vi kunde fast samtidigt dramatiskt.
Vi fick och några riktiga skratt!

Vid 1-2 tiden åkte vi hem, mamma hämtade oss. Vi somnade nog nästan direkt.


Lördag:


Emma och jag åkte in till gävle vid 12 tiden. Vi började med att gå till Musikbörsen och införskaffa strängar och en capo till min gitarr. Sen gick vi till någon djuraffär och Emma köpte några ben till sin underbart söta hund Algot.

Sen åt vi på buddy's! Underbart gott som vanligt. Jag är typ stammis där.
Sen gick vi till Kalas & CO och köpte 2 st helium ballonger. Gröna ifall någon är intresserad.
Vi gick till vattnet och satte oss och började knarka heliumet.

Här är lite grejer vi sa:

Är du kåt och villig, ring mig på 1234..5...6..
6 är en väldigt sexig siffra (det var meningen att jag skulle säga det med en sensuell/sexig röst, gick inte så bra med tanke på heliumet)
Låten Hallelujah sjöngs

Emma - Nej, Cicci det här funkar inte. Jag gör slut.
Cicci - Men nej, VARFÖR!? NEEEEEEEEEJ, NEEEEEEEEEJ! EMMA DET HÄR GÅR INTE, VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG! NEEEEEEEEEEEJ!
Emma - Asgarv!


Hahahaha, ni måste höra/uppleva för att förstå hur jävla kul det va!

På kvällen vid 8-tiden åkte vi hem till Mr. Johan Nilsson.
Dom som va där var; Jag, Emma, Jonas, Emma (Johans tjej), Johan och nån Micke, tror han hette så, fast han åkte hem på en gång typ.

Efter att Jonas och Johan hade käkat så gick vi upp på loftet och kollade på Mr. Beans semester (Mr. Bean på semester? Ingen aning om vad som är rätt namn)

Den är grymt rolig och jag Älskar Mr Bean!

Sen spelade vi Emmas spel Våghals. Det är som sanning och konka, bara att det finns färdiga kort.
Ni kan få smakprov på vad som kom upp på konkan och sanningen, men inte vem som fick svara eller vem som gjorde vad.

Konkan:

Gråt på beställning och tvinga fram tårar medans du säger "Jag är så patetisk"

Låt kompisen till höger om dig smiska dig på rumpan. Varje gång kompisen smiskar ska du säga "I'm so nasty"

Ta en banan eller liknande objekt och visa hur långt du kan få in den i munnen.

Din ben är nu och en timme framåt lama och du får inte röra dom. Du måste be dina vänner om hjälp.

Skriv ett sms till två personer där det står såhär "Jag har blivit erbjuden en penentrering! Vet du vad det är? Ska jag tacka ja?"

Sanning:

När tillfredställde du dig sist, och varför?

Har du någonsin onanerat på följande platser; Jobbet, bilen eller Djuraffären. (WTF!? DJURAFFÄREN?)


öh.. sannings korten var inte så roliga. Kommer inte ihåg fler.
Vi var där ett bra tag iaf. Gick väl hem vid 3 tiden kanske?

Söndag:

Vi gjorde inte så mkt, Emma packade och sen följde hon med mig till metodist kyrkan och lyssnade när vi övade.

14:39 åkte hon hem.
Saknade henne redan sekunderna efter vi sa hejdå.


VI MÅSTE SES SNART

det var förövrigt en UNDERBAR helg.
Riktigt kul

Nu ska jag.. öh.. köpa cola och chips sen kolla på tv :)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Emma

DET VAR EN UNDERBAR HELG!

SAKNAR DIG

2009-09-25 @ 17:34:46
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0