Moonlight sonata

FÖRLÅT!

Till er som läser min blogg och anser den vara intressant.
Har inte haft tid att blogga på några dagar.
Emma har varit här och vi har haft riktigt roligt! Saknar henne extremt mycket redan.

Men, hon åkte hem idag. 14:39 För att vara exakt, hon hade ingen koll alls på när hennes tåg gick. Puss på de.

öh, vi har käkat massa onyttigt, varit i Järbo och sjungt Singstar och spelat Buzz med; Fanny, Emelie, Cilla, Jonas, Tobbe och Johan p.

Det var grymt kul och Jag, Emma och Jonas va bäst på Buzz (vi va i samma lag).. vi förlorade. Men vi var fortfarande bäst!


Alltså, jag har inte ork att skriva nu. Skriver sen, ett långt inlägg om vad jag och Emma har gjort.

Puss på er

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja vi var bäst på buzz :) Men vi är bara Liiite bättre än alla andra :)

2009-09-21 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0