Do you feel like a man, when you push her around?

Hejsan hoppsan alla som läser min UNDERBARA blogg.
öh haha.

Sitter hemma nu, blev lite cp när jag skulle till skolan.
Satt på bussen och åker precis förbi Forsbacka och då börjar pumpen larma om att insulinet är slut. YAY
Så jag får tar nästa buss hem igen och här är jag nu!

Blir duschen snart, sen idag ska jag va med Tobbe. Det ska bli kul, har inte varit med honom på jätte länge!
Vid 14 ska jag in till stan igen och träffa syon. Prata om skolbytet och that shit.

hahaha igår kollade jag och Emelie Idol 09
Och fyfan va kul det var!
 
Det var många bra människor som kom och sjöng men också några väldigt dåliga.
Min favorit blir Ming, från Kina. Han var söt och gullig när han kom in och började dela ut papper!

nä, skämt osido.

Min favorit igår var faktiskt Gustav som sjöng Hallelujah, i fell in love!
Så himla bra var han!


 Gustav Peterson - Hallelujah (egen verison)


haha, här är mina andra favoriter!

Jonatan och Martin - ?



hahaha omg. Fan va vi skrattade jag och Emelie.

Nu blir det mat, sen dusch, sen Gävle.
Skriver sen om hur det gick hos Syon!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: EMELIEE

0:30 - anders bagge: "men herregud...." HAAHHH

1:26 - Det var bra. Det var bra! HAHAHHH



Pojkar, när ska ni sluta larva er?

Han mår ju skitdåligt..



HAHAHAHAH "vad menar du?"

2009-09-10 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0