Close your eyes and you will find, the way out of the dark

Oj, skrev inget igår. Sorry för that!
Valde att vara hemma idag igen, tyvärr. Men då har jag iallafall tid att skriva ett långt inlägg!

Igår var jag ju somsagt hemma, satt vid datorn mestadels av dagen. Åkte lite moppe och handlade, det var de enda. Just de! Pappa sa när vi åt mellis "Jag vet vad du kan göra för att tjäna lite pengar" Jag hoppar till och svarar "JA!?" innan han ens hunnit avsluta meningen. Han började såklart skratta och sa sen att jag kunde trava ved. Yeah, sure! Självklart kan jag göra de!
Så jag gick ut och travade ved, ca 10 kärror blev de, 100 kr får jag för de. Tack pappa!

Innan jag travade ved så satt jag ju somsagt vid datorn. Jag hade också mobilen i högsta hugg. Satt och smsade med Tobbe och så skrev jag att jag var sugen på Cola, även att jag var pank.
Och självklart kommer han förbi med en cola åt mig på hemvägen från skolan. FATTA GULLIG HAN ÄR

men OFCOURSE så öppnade jag den inte och ställde in den i kylskåpet.
Sen åker jag hem till mamma och lämnar (glömde) colan hos pappa...
Så jag blev cola lös..

Idag ska jag bara ta det lugnt, läsa, titta på tv, träna lite med Wii fit. Imorron är det Innebandy, hoppas det går bättre denhär gången än vad det gjorde förra gången. Haha

Sen imorron ska jag och min bästa vän Philip börja gymma! Det ska bli nice, att bli tränad och smal!

Men nu ska jag käka lite frulle!

Åh emelie, en bagge och en ferre!<3


Kommentarer
Postat av: Philip

undra vem den här bästisen philip är ;)

2009-09-03 @ 09:38:19
Postat av: Anonym

ÅHHH!H!H!HH!H!H!H!H! en bagge och en ferre i caffen på ns!!!!!!!! =D <3 åhhh, gissa om jag blev glad idag när jag åkte på våran fina dragspelsbuss hem. haha, som vi jämt åkte med hem, typ. =)))))) TIHI<3

2009-09-03 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0