Back up to heaven all alone

Ja mina 100 läsare
Nej, snarare 10 läsare.

Nu går jag på Estet Musik i Sandviken.
Det funkar bra hittills! Haha.

Öhm, igår lekte jag med Emelie.
Vi fjantade som vanligt framför datorn och kameran, vi har nog över 500 flumm bilder och ni har kanske sett 50 av dom, men de tär nääjz.
Det var typ det enda vi gjorde. hm.


Idag åkte jag in med 10 bussen till skolan, gick till Cecilia Abrahamson, skrev på en blankett och nu går jag på Bessemer. Klassen verkar bra och lärarna också :)

Blev 20 minuter NK, sen lunch, sen va vi på en Teater. Jävla finnar hette den. Den sög.
Den handlade om när dom la ner bruket/en fabrik i Norrsundet. Ja, ännu en gång, den sög.

Sen sjöng jag, det gick bra. Blir Hela kyrkan sjunger på söndag i Metodist kyrkan, sandviken. Kom dit! 15:00 tror jag. Kom iaf.

Sen fick jag veta att Tobbe flyttar här ifrån 5:e Oktober
Det suger
Och Emma kan inte komma på Fredag
Det suger också.

Så nu tänker jag gå och dö.

Bajs bajs påer

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emlan

men jag lever ju fortfarande! :) tihi

haha, skoja :(

2009-09-14 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0