8 bussar

JA! Nu är jag glad. Jag får byta till Bessemer. Lycklig!

Så nu blir det till att börja på Estet - Musik i Sandviken :)
Blir bra de!

Har åkt 8 jävla bussturer idag, så jäkla drygt och man blir så sjukt trött av att åka buss.
dethär är min buss redovisning för idag:

08:15 - Järbo till Sandviken (Skulle till Vasa)
09:00 - Sandviken till Gävle (samma)
10:00 - Gävle till Sandviken (Insulinet tog slut i Pumpen, och var tvungen att åka hem)
10:35 - Sandviken till järbo (samma)
13:00 - Järbo till Sandviken (Mot gävle)
13:30 - Sandviken till Gävle (Åka till Vasa och träffa syon)
15:00 - Gävle till Sandviken (Hemmmmmm)
16:25 - Sandviken - Järbo (hem!)

Jättekul, jag sov nog mestadels av resorna och fick därmed nackont...

Öh, imorgon blir det att åka in till Bessemer med Mucklan och träffa Cecilia (Bessemers syo) och prata om mitt byte! Sen blir det väl bus med Mickis, sen INNEBANDY på kvällen. Längtar som en tok, för jag tycker det är så himla roligt!

Nu när jag ska börja på Musik, så ska jag utveckla mitt gitarr spelande, jag ska bli grym!

Nu blir det sängen snart, PUSS!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0