We fell apart

ÅH!
Nu måste jag blogga lite.

Blir så trött på att vissa personer inte förstår att man kan vara vänner även fast man skilt sig!?
Jag tänker inte nämna namn, med det är en person, i min släkt som brytit upp kontakten med Mamma för att dom skilt sig.

Hur fan kan man bete sig så!?
Bara för att dina förhållanden inte har slutat så bra!?

Ska säga dig, att mina föräldrar är bästa vänner.
Så även fast dom inte är gifta längre, så är dom vänner, och dom umgås.
Och mamma kommer följa med varje gång det är någon fest eller något på pappas sida.
SUG PÅ DEN DU!

Men, jag och min syster delar samma åsikt.
Ska du hålla på såhär och inte prata med våran mamma, då pratar vi inte med dig.
INGEN behandlar våran mamma såhär!


Iallafall.
Är hos mormor nu.
Och det är grymt skönt, bara sitta och slappa, få god mat, etc.
Och skönt att komma hemifrån ett tag också!
Dock saknar jag min bästa vän där hemma! EMELIE, I'M COMING HOOOME (mama, i'm coming home melodi)
Fast, jag kommer på fredag rättare sagt...


FUCK, Saknar dig Emelie<3

Och du.. du.. bara tanken på dig ger mig fjärilar i magen.

Imorgon ska jag, Carro och Mormor till Gränby köpcentrum :)
Haha, när mormor sa det var jag lite för trött för att koppla.

Mormor - Imorgon tänkte jag att vi kan åka på nån utflykt?
Cicci -  Jaa, låter trevligt!
Mormor - Ja, till Gränby kanske, det tjatar ni ju alltid om..
Cicci - *Tänker* Vafan ska vi till Gränna och göra, är ju fan 6-7 timmar dit...

Jag var för trött för att koppla!


Blir iaf lite shopping med mormor! Riktigt nice de!
Nej, nu ska jag ner och umgås med syster och de andra!

Ciao!


 


Kommentarer
Postat av: SEMMMMMLAAAAN

SAKNAR DIG SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET

KOM HEM NU :(

illlllllly

<333333333

2009-10-27 @ 17:29:12
Postat av: Elisabeth

fan vad sjukt :o

2009-10-27 @ 19:45:19
URL: http://elisabethhasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0