Remember those walls I build, baby they're tumbeling down

Vafan ska jag göra med mitt liv?
Egentligen..?

Jag har så jävla många problem, alla handlar om olika saker.
Finns nog inget jag kan göra för att fixa vissa av dem. Men jag vill ju ändå försöka.
Vill inte bara stå och se på när allt faller ihop..
För mamma
För pappa

För mig själv...

Men jag vet inte vad jag ska göra.. Det är helt tomt
Ett stort jävla hål inom mig..
Jag vill bara ställa mig i ett rum och skrika, gråta. Slita bort allt det som gör ont..

Visst, jag vet att jag inte visar öppet hur jag mår. Alltså inte bland folk, jag är oftast glad, sprallig, knasig.
Men egentligen skriker och gråter jag på insidan..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig <3

2009-10-03 @ 11:31:11
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0