Push me to the edge

Halloj!

Har nyss kommit hem från sandviken
Var där och sjöng för vänner och familj, det var riktigt kul.

Och jag förstår inte hur folk kan säga "Före man kliver upp på scenen är man jätte nervös, sen när man börjar sjunga släpper det!"

HUH!?
Vad är det för bullshit!?!?!?
Nerverna sliter och drar i mig tills jag satt mig ner och andats i en halvtimme efteråt. Kanske tillochmed mer än en halvtimme.

Sitter fan och skakar fortfarande.
hm..
Får jobba på det där!

Och nu.. sitter jag här..
Hoppar upp och ner i stolen och vet inte vart jag ska ta vägen..
Lust att dra ut och springa eller något!!
Vill inte sitta här och låta det onda slita upp mig inifrån.
Vill inte sitta kvar här.. och låta tårarna rinna.
inte.. sitta..kvar.

Jag får väl gå ner och göra nudlar och käka lite.
Börjar blir låg tror jag. Inte bra de.

Förresten, Farmor och Farfar grät när jag sjöng.. det är väl ett gott tecken?
Eller så grät dom för det gjorde ont i deras öron.
(Nu höll jag på att skriva nudlar istället för öron, eftersom jag satt och tänkte på ordet nudlar)

Lite trött kanske Cicci?
Nu går jag och gör nudlar.. hejdå


Kommentarer
Postat av: emLAN

du sjunger bäst bästiiiiie

<3

2009-10-19 @ 23:32:52
Postat av: Emma

Eller så grät dom för det gjorde ont i deras nudlar.

2009-10-20 @ 07:38:17
URL: http://emzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0