Om jag kunde drömma

Längtar till 20 november
Jag och Emelie ska gå på premiären av filmen New Moon
Är helt förälskad i böckerna och första filmen.

Jag har läst alla böckerna förutom sista boken, Så länge vi båda andas.
Anledningen till att jag inte läst den är för att det finns inte på sandvikens Bibliotek
Och jag tror inte nån av mina kompisar är sugna på att låna ut den.

Aja
Får väl köpa den, eller inte bara den. Utan alla

Om jag kunde drömma - Twilight
När jag hör din röst - New moon
Ljudet av ditt hjärta - Eclipse
Så länge vi båda andas - Breaking dawn

Min favorit är nog..
När jag hör din röst

I början av boken HATADE jag Edward, eftersom han så drastiskt lämnade Bella.
Jag kände medlidande med Bella när hon var deprimerad
Sen, när dom återförenades fick jag fjärilar i magen.

Fast, ioförsig.

Jag gillar också Ljudet av ditt hjärta 
Den hamnar nog på delad första plats med När jag hör din röst

Den tredje boken är liksom.. Mer romantisk än de andra, fast ändå inte sådär överdrivet som romaner kan bli.

Det som stör mig med filmen, är att Edward är så annorlunda jämnfört med boken.
I boken tycker jag han är charmig, varm (även fast han är kall.. nån som fattar ;) haha)
Och i filmen är han.. lite stram och kall (haha)

Oj alltså.. sitter och skriver att jag har medlidande till en bok karaktär
Nice,

Nu blir det sängen, chingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cha chaaaa :D

haha skoja :(



men tagga gym imorn då! :D

och tagga 20:eeee <333 (eller natten 19:e :O:O)

BÄST <3

2009-10-14 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0