I was broken and alone

Okej!
Dagens ämne, önskat av min största läsare är.... TARUN
ja...



Tarun är en lång kille som bor i Jäderfors/nytorp. Han är en stolt nytorpare vad jag märkt och han vill bli bonde.
Om ni undrar varför han heter Tarun är det för han är adopterad från Indien.
Men, han är lika svensk ändå ;)
och JAAA, han har moppemusch också.



Jaaa, det var dagens ämne, haha!
Men nu ska jag åka och handla med mormor, och jag kommer skriva om något roligare senare idag. You have my word on that!!

Btw, min mobil är ännu en gång.. förstörd.
Så, det är knappast troligt att nå mig där, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: emlansemlan

HAHA!

<3

2009-10-29 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0