I get lost, in her eyes

Sitter här och dricker mjölk i mitt fina cola glas från Donken.
Jag dricker mjölk ist för cola, jag är bättre än Kissie. hehe

Aja
Sticker snart in med bussen till Sandviken och sjunger lite.
Jag kör på Hippiestyle idag.
Ett litet band på huvudet, gladiator sandaler och så.

Jag skriver antingen när jag kommer hem
Eller imorron.

Ska försöka få mamma att spela in när jag sjunger
Troligtvis en video
Hehe, vi får se hur det går.

Nu ska jag inte blogga mer, utan dricka upp min mjölk!
Puss hej

En bild jag tog på mig själv igår.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Mjölk låter bra :P jag skulle tyvärr välja cola om jag hade det hemma ;) Lycka till med videon :)

2009-10-08 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0