..

Hm
Jag äter knappt något längre.. geez..
Vet inte vad det beror på tyvärr.. Men det gör inte så mkt heller, jag går ju ner i vikt.

Angående mitt självförtroende.
Från 1an och upp till 6an har jag aldrig varit omtyckt inom killkretsen
Dom har ALLTID haft något emot mig.. Därför kan jag inte ta åt mig när nån säger
"Du är söt" eller "Du är ju skit sexig" etc..

Jag kan bara inte ta åt mig.. för i mina öron låter det bara som lögner.
Jag ser mig själv i spegeln, och det enda jag ser är Ett konstigt, fult ansikte på en hemsk kropp.. Det är det enda jag ser. Och jag mår dåligt över det, mer dåligt över att jag inte kan ta emot komplimanger..

Och jag är avundsjuk på mina vänner
Alla är så otroligt snygga.. Titta på Emelie, Mickis, Emma.. Kolla på dom. Hur snygga som helst.
Så jag är väldigt avundsjuk på dom..

Jag hoppas, att jag nån gång ska kunna se mig själv i spegeln och säga
"Fan va fin jag är"

never gonna happend.

flummigt de blev

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Alla är så otroligt snygga.. Titta på Emelie.."

Okej, det där var dagens lögn.



du är finast

2009-10-06 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0