dreams seems to far away

HEJSANHOPPSAN BLOGGEN!
haha

Jag har damp, ett extremt sug efter att gymma också har jag tråkigt.
Men, thats life I guess.

Igår var det skola iaf, matten var ok. Jag tycker det är så EXTREMT tråkigt, kanske därför jag inte presterar så bra (enligt mig själv) på mattelektionerna.
Sen var det idrott, sista fotbollen, det var grymt kul! Och mitt lag vann, även fast jag typ.. sög och drog ner laget ordentligt, haha.
Sen vart det lunch, pannkakor, det var OK.

Datakunskapen, oj.
Gjorde jag nått där? Nej.
Jag satt på bdb och bloggen och fjantade mig ist.

Come on, det va ju fredag. Tillåtet att fjanta lite på bdb.

Sen hade vi engelska, och det var nog den roligaste engelskalektionen på länge
Vi skulle komma på en nyhet och sen presentera den som ett nyhetsprogram på "BBC Breaking news"
Så, en i gruppen skulle vara nyhetsankare, en skulle vara reporter och resten ögonvittnen.

Min grupp bestod av, David, Erhan (?) Ida och mig.
Och självklart ägde min grupp.

Höll på att dö när David hela tiden upprepade "I saw EVERYTHING!"
Har ingen aning om var han fick det ifrån
Men som sagt, han upprepade det hela tiden, t.ex

"Jag är ett ögonvittne, också kommer du till mig och frågar om jag sett nånting, och då säger jag, I saw EVERYTHING!"

Haha, det var roligt.
Sen drog jag hem till Mamma och tömde väskan med gympagrejer, förutom skorna då.
Sen åkte jag till Pappa, käkade lite nudlar, sen blev det innebandy!!!

Det va så JÄVLA roligt att spela innebandy igår, det var grymt spel hela tiden, alla körde på bra och .. ja det var bara extremt kul!

Jag kan väl hålla med om att jag var OK i mål.. haha, eller jag var väl rätt bra.

Sen kom mamma och hämtade mig, sen blev det bara att sitta hemma vid datorn och göra ingenting.
Rolig fredagkväll.. 
hm

Aja, nu måste jag städa.
Jag bloggar mer sen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: emelieeeee

moget tråkigt att jag missade roligaste innebandyn ever då :(((((((

är du i järbo i veckan + helgen eller? :D

du måste, annars stryper jag mig själv :(

<3333

2009-10-18 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0