Se inte allt, i svart och vitt.

Sitter här just nu. (NEJ, DU SKOJAR!?)
Nej, jag skojar inte..

IALLAFALL
täntke snart gå och lägga mig iaf.. men vill skriva av mig först.

Förut var jag väldigt emot att folk sa sig vara bisexuell eller homosexuell i min ålder.
Jag menar, jag var väldigt fördomsfull och tänkte "vafan, vid 15 års ålder, hur vet man att man tycker om samma kön, eller båda könen!?"

Jag har verkligen ändrat åsik om det där nu.

Jag känner ett flertal personer som är bisexuell, men jag nämner inga namn. Eftersom det är deras val ifall dom vill gå ut med det eller inte.
Och nu känner jag att, klart dom kan veta vilken dom läggning dom har nu, eftersom dom troligtvis har testat?
Man vet ju aldrig förens man testat.
Men vad är felet med att en tjej tycker om en tjej? Hur kan nån säga att det är fel?
Visst, man kan vara emot saker och ting, men man kan aldrig säga att det är fel..
Jag kanske inte tycker om kaffe, men jag kan inte säga att det är fel att dricka kaffe!

Och jag har aldrig haft något emot själva läggningen, vissa gillar vit choklad, andra mörk?
Det är ju fan samma sak som att jag gillar mörkhåriga och min kompis gillar röd håriga?



Fan va jag skriver slarvigt.. Usch, skärp dig Cicci!!

Men, till alla mina vänner.
Ni ska veta att jag stöttar er genom allt.
Precis allt! Vare sig ni är bög, hetero, vill raka av er håret, gifter er när ni är 18 eller lever i celilbat.

Jag menar, det är inte viktigt i mina ögon.
Det viktiga är att ni är lojala mot mig och stöttar mina beslut.
Och den personen ni är innerst inne!

Och jag har världens bästa vänner!


Ojoj, jag suger på att skriva texter.. och folk säger att jag är bra.. pfft.
Sängen nästa, skriver imorgon.. Då blir ämnet... Hm.

vet inte, vad tycker NI jag ska skriva om?

aja

Ciao!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

morgondagens ämne tycker jag ska vara TARUN!

HAHA <3

2009-10-29 @ 01:04:16
URL: http://emmmelie.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Skitbra Cicci!

2009-10-29 @ 11:34:28
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0