22:17

Jag känner att allt kraschar för mig nu.
Som, när en dator är överfull med bilder, filmer, musik, etc.

Visst, bilderna och filmerna och allt det där kan vara fina minnen och sånt, men datorn kraschar ändå.
För det är FÖR MYCKET!

Det är verkligen så jag känner mig just nu.. överfull.

Sen jag var liten har jag aldrig varit omtyckt bland killar (ni har fått höra det tusen gånger, och det blir tusen gånger mer)
Och nu.. just nu, precis nu, kommer flera stycker på en gång.
under det senaste året har jag fått höra att minst 4 killar tycker om mig.
Självklart blir jag smickrad, men. Det blir för mkt för mig, jag klarar inte av de.
Och varje gång har det börjat med att vi blivit vänner.. Sen så börjar det.

Ja, ni tänker väl just nu att jag ska känna mig glad, lyckligt lottad, etc etc.
Men NEJ!

Jag kan inte det, eftersom jag aldrig upplevt något sånt här förut!

Och jag förstår inte varför alla kommer nu?
Visst, förut var jag väldigt.. ICKE mode intresserad..
Klädde mig knasigt, etc.

Men.. personligheten var densamma.
SÅ VAFAN KOMMER NI NU FÖR!?

blää...

Är lite arg, lite ledsen, lite irreterad, etc ikväll. LIVE WITH IT.

Imorron åker jag hem iaf, får äntligen träffa min bästa vän igen! Skönt.
Då blir det först att kolla på fotboll, Uppland - Gästrikland.
Sen blir det innebandy, har saknat det. Sen kebab med bästa vännen Emelie<3


Ne, nu ska jag ändra utseendet i bloggen..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig bästie <3

2009-10-29 @ 22:46:44
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0