Aint no sunshine when she's gone.

Hejhej!

Sitter i skolan och har det lagomt tråkigt. Är hög= törstig som fan.
Har druckit glas med vatten, 1 flaska med cola och en festis. Men självklart blir man ju törstigare av cola och festis (pucko är vad jag är och kommer alltid vara)

Hade fotboll imorse, det var kul. Förutom att turkarna i mitt lag var väldigt ego trippade. Engligt mig då..
Hehe

Sen så vare lunch, sen datakunskap
Nu sitter jag här och har engelska.
It sucks.

Ska till mormor sen direkt efter skolan och det är UNDERBART!
Mamma hämtar mig vid 4 sen åker vi, raka vägen till Uppsala
Bort från all skit, alla problem, allt det dåliga.

Aja, måste jobba nu.
Ska ha ett arbete klart idag.
Byebye

hade gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA alltså det KAN misstolkas när du skriver "jag är hög", hahahahhaahahaha lol hihh

2009-10-02 @ 17:14:50
URL: http://emmmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0