Okt. 11, 2009

HEJ!
Nu ska jag dricka lite vatten och skriva om fredag kvällen, hela lördag och hela idag :)

Fredag:

Skola först på dagen då. Det var ok, fick sluta tidigare. Sen blev det Innebandy på kvällen, var väl ganska många med och det gick rätt bra för mig :) Höll nollan ett bra tag vissa matcher.

Sen skulle jag vara med Emelie och Mickis, men Mickis hann inte vara med, för hon skulle vara hundvakt.
Så jag och Emelie åkte lite moped, sen satt vi vid skolan och frös. Det var RIKTIGT kallt att köra/åka moppe!
Sen kom Johan P och Johan.. nånting. Vet inte vad han heter i efternamn.
Vi åkte till Fanny och kolla om vi fick vara där, men det gick inte för Fanny skulle iväg tidigt nästa dag.

Så jag och Emelie åkte hem till mig och gjorde lite test i gamla FRIDA tidningar. Det var lite små kul.
Sen ville Johan och Johan komma, men det fick dom inte.
Istället åkte vi till Johan P och spelade kort. Jag och Emelie ägde dom på Kotten (eller tecken som vissa kallar det).

Sen spelade vi lite biljard, gick lite sämre för oss då Emelie, haha.
Men på slutet var det jämnt!

Tror vi åkte hem vid 12 eller 1.

Lördag:

Jag gick väl upp vid halv 12 och började städa lite grann. Men det var otroligt tråkig, så jag spelade lite gitarr istället. Haha, jag är en riktigt buse!

Sen vid 16:25 åkte jag och Emelie till sandviken, sen tog vi 41an till Gävle.
Oliver, Aakre, Calle och Danne hade deras första spelning med sitt band
Down for counting

Dom var riktigt bra! Dom spelade på musik huset
Vi fick höra några bra låtar
Min favorit var Reason to cry, den gjorde ni riktigt bra killar!
Sen efteråt gick jag och Emelie till Godistajm och köpte godis, eller jag köpte godis. Sällan jag liksom..
Sen gick vi och mötte upp Nisse vid Nian, sen blev det Mc Donald's. Det var gött, men jag börjar bli tjock.. Ska kanske sluta käka där. Sen gick vi runt i Gävle och pratade lite. Och vi frös också. Men det var trevligt ändå!

Vi tog halv 9 bussen hem, sen gick vi till Hemmakväll och skulle hyra film. Vi hade lite svårt att bestämma oss.
Tillslut blev det Landet för längesedan och I see you

Ni bara MÅSTE älska filmen Landet för länge sedan! Den är söt och ändå väldigt.. konstig.

"Mamma! Var eru?"
"Ni kommer alltid vara en del av varandra.. Jag har ont i magen!"

Haha, det är bara Emelie som fattar det roliga.

Sen, filmen I see you, det var Nisse som tyckte vi skulle hyra den, så då gjorde vi de.
Det handlade om en konstig familj.. Väldigt konstig familj.
Sonen satte upp kameror i hela huset och sen lät han folk betala för att se allt som hände i huset, via internet.
Han tjänade miljoner på de. Tills familjen kom på honom.. Men efter ett tag övertalade han familjen att gå med på det.. Och det ena sjuka efter det andra hände.

Sjuk, men rolig film!
Orkar inte beskriva den, se den istället!

Sen dampade vi, vi smsade en massa folk, vi dansade och flummade.
Underbar kväll/natt.
Vi somnade inte förens vid 04:30


Söndag:

Vi gick upp vid havl 12-12 tiden.
Vi.. eller JAG gjorde pannkakor medans Emelie satt vid datorn.
Sen käka vi dom.. Fast jag gjorde för många, så det blev massa kvar. Mår faktiskt lite illa nu.. Tkr inte om pannkakor.
Ändå äter jag dom.
Duktigt.

Sen skulle vi gå till Resecentrum vid 15:00
Det regnade, och det var inte så kul att gå.
Men, alldeles vid Ica björksätra åker Martin förbi. Han var ute och övningskörde, så vi fick skjuts till Rese.
SKÖNT!

Sen har jag bara varit hemma och suttit vid datorn och spelat gitarr.
Sen blir det bästa filmen med bästa människan.

Nu ska jag spela in lite, bye!

Såhär fina var vi igår, eller emelie va skitsnygg iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0