"Cha cha bloggen!"

Okej
Jag orkar inte jobba
Skiter i det, tralalalalala!
Tror inte det är så många här inne som jobbar ändå så.

Vad har man för nytta av sånt här egentligen, varför ska man kunna göra en sidfot och ett sidhuvud, eller varför ska man kunna göra en rubrik i word.. etc etc.
Man kan ju det mesta redan..

Aja
Har Engelska och Svenska kvar på schemat.
Fast.. verkar som att vi inte har svenska..
eller så är det bara jag som hör i syne.. Fast, kan man säga så? Hör i syne

Ingen aning.
Nån som har en aning?

Hade iallafall fotboll på idrotten idag, 3:e och näst sista gången.
Det gick faktiskt bra, även fast mitt lag (som var det bästa laget) förlorade turneringen.
Vi hade ett bra spel, men för lite skott på mål skulle jag säga.
Men det viktigaste är väl att man har kul och får träna.

Jag var riktigt trött efteråt.
Huh, dålig kondis eller vadå?
Jag kanske måste jobba på min kondis, annars dör jag väl i förtid..

Nej, jag bloggar sen istället
Fick ont i huvudet nu.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om idag och om igår pruuuuuttan :D

2009-10-10 @ 12:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0