15:41

hejhejhej

Igår fick jag träffa bästis.
Det va nice, hon följde med till innebandy, vi spelade typ.. 1 timme kanske.
Sen åkte vi hem till mig, jag var tvungen att duscha.
Sen drog vi till swans, köpte chips och cola, sen krogen.
Jag käkade kebab skråvmål.. SÅ GOTT!

Sen blev det flum hemma hos emelie :)
Åkte hem med 23:00 bussen.. Sen satt jag vid datorn i hundra år och trökade.

Idag var jag och kollade på fotboll, mammas kusin spelade med Uppland.
Uppland - Gotland

Och Uppland vann, så nice. 6-0

Och nu sitter jag här och trökar, ska snart gå och köpa cola cola colaaaaa.
Jag är beroende, ja. Ni behöver inte påpeka det.

Ska fixa lite mer med bloggdesignen sen också. Får se vad jag gör :)
Ska skriva om något intressant sen också, det här kan inte vara så kul att läsa.

hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0