08-10-09

Nu har jag inte många läsare.
Jag måste komma igång med bloggandet igen.

Har tydligen inte data förbud längre, det är väldigt knasigt, men men. Thats life.

Sitter i skolan just nu, ska snart gå och ha kultur&idé historia. Vi ska väl diskutera filmen vi såg förra veckan.
Den var faktiskt OK. Amadeus tror jag den hette, en film om Wolfgang Amadeus Mozart.
Hans liv, hans musik, människorna runt omkring honom etc.
En lång fast bra film enligt mig.

Anyway.
Ikväll ska jag sjunga på Drottningen.
Gabriellas sång blir det. Vet inte hur det kommer gå, jag hoppas på succé.
Men det kommer väl aldrig hända, haha.
Sången är för svår för mig, även fast min sång pedagog säger att jag gör det jättebra så är den för svår..
Aja, vi får se hur det går.

Ska nog gå iväg mot Estet hållet nu, börjar inte förens 10:05. Men ändå, jag kan sitta där och säcka lite.
Är hungrig btw. Tror det är pannkaka i skolan, isåfall blir jag glad.

hehe, nu kom 2 av mina klasskamrater in här, tror jag går och joinar dom.
Bloggar igen, sen när jag kommer hem.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0