You were born into this world.

Ja, det var nån som ville att jag skulle lägga ut en bild på mig, varje dag.
För då skulle min blogg bli intressantare.. hm.
Aja, kan väl börja med dagens outfit eller något.

Skulle egentligen sjunga med Classe nu, öva inför imorgon.
Men han svarar inte på mitt sms, så jag sitter och väntar på de!
Ska nog ta lite kladdkaka nu, om den går och äta?

Haha, hm.. Här har ni dagens outfit iaf.
Stuprörs jeans från H&m, långärmad tröja från Vero moda och ett vitt linne från Gina tricot


haha, öhm.
Här är en smått rolig video också!

 

Bloggar senare!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emzlan

HAHAHHAHAH!!!!!

"ooooh jääääävlar.. aaaaooo CHILLLA.." xD



så där lång tid tog det fan inte när jag tog min spruta :o då högg dom bara in den assnabbt..



men hahahahahhah va ful han va xd

2009-11-28 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0