You are the light.

Dagen var bra!
Hade ingen matte imorse, så det var skönt.
Men hann inte äta någon frukost, så jag fick vara hungrig ett bra tag.

Vid 09:00 gick vi till folkets hus och tittade på Sandviken Big band.
Även om det verkligen inte var min musiksmak, så gillade jag de!
Dom var riktigt bra allihopa, sångare och musiker.

Och jag smällte lite efteråt.. Jesus.
HAHA!

Sången gick väldigt bra också, vi har utvecklats nå otroligt.
Riktigt roligt är de!

Aja, just nu håller jag på med tvätten och borde städa.
Men det gör jag på onsdag istället..

Hm, borde jobba lite med svenska arbetet också.
Och naturkunskapen
Och datakunskapen...

Säkert massa annat också, men som sagt.
Just nu orkar jag verkligen inte!

öhm, ska snoka runt lite på bdb, sen fortsätta med tvätten. 

Hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0