yeye wowo, du är så!

Sitter i skolan nu.
Missade matten och idrotten.. Gör inte så värst mkt.. Tror jag.
Öhm.

Har somsagt datakunskap och det suger.
Vill hellre ha typ, eso eller nått.
Vi har så jäkla kul på eso:n. Ni vill så gärna vara med i min klass, men det får ni inte!

Har svenska och engelska kvar nu, sen blir det hem till mamma och storstäda, möblera om, gör lite fint med ljus och sånt och handla lite.

Ska också fixa utklädsel. Ska försöka fixa lösögonfransar och sånt.
Och på något sett ska jag försöka fixa vampyr tänder, Grr..

Hm..
Jag är trött, hade varit så skönt att bara lägga sig i sängen och sova nu.. Ögonlocken är astung och kroppen mör..
Och jag tror jag fått en såkallad "Musarm".. Kan misstolkas.
Men ni vet när man har suttit vid datorn mycket och man håller musen fel, också får man as ont i armen.
Yeah, thats what I got.

Det suger, gör as ont att lyfta armen, etc.
Men, thats life.

Jag borde faktiskt jobba lite nu, ligger efter som satan. Men jag orkar faktiskt inte, verkligen inte idag.
FÖR JAG ÄR SJUK!

Nu tafsar dom på mig här också.... RAAAAAAAAAAAAPE!
Nej..


Hejdå!


Emma - Oj, kolla! Dom har satt dit en "tal"-knapp på bankautomaten.
Cicci - *tänker efter* Det är nog för dom som inte hör så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0