Why am I 10 feet under, and upside down

Hej allihopa!
Sitter här och är.. super ofräsch och trött.
Ska plugga lite mer nu, kanske går och köper lite cola sen också.
Söndagar suger, sista dagen på veckan, man har inte ork till något alls. Därför suger söndagar.


Dessutom har vi tappat bort laddaren till kamera batteriet.
Det suger mer än vad söndagar suger, eftersom vi inte kan fota något då!
Och jag har haft skit bra fotoidéer.

Men men vad gör man?

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag få carro att följa med mig till ica. Undrar om jag lyckas få med henne?

Och för övrigt så vet jag att min bloggdesign är väldigt tråkig, men den ska fixas snart!
I promise!

Hm, bloggar mer sen!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0