Vi får veta att vi drömt.

Åh, jag är tråkig nu.
Bloggar nästan inget.

Det får jag ta och vända på nu, det ska bli kul att läsa min blogg från och med nu!

Skolan var okej.
Vi tittade på nån film med Elvis. Den var bra, men konstig.. Haha, blev lite skratt då och då.
För tyvärr, såg Elvis ut som ett sär när han stog på scen och sjöng i filmen.

Men jag måste säga att han var snygg.

Sen på lunchen spelade och sjöng Henke för mig.
Jag dog lite, han är så extremt duktig på både piano och på att sjunga, men han vill inte inse det själv?!
Jag ska få han att förstå nån gång.. Nån gång så!

Sen gick vi och åt, sen kollade vi klart på filmen.
Den slutade väl halvlyckligt.

Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn, spelade lite gitarr.. sånt.
Också bakade jag kladdkaka!
Det blir mumsigt de, med massa grädde, muuuuums!

Imorgon har jag gym på idrotten, på Fitness center vid posten typ.
Det ska bli nice, gym med Ami (http://amiadore.blogg.se/) - (http://Barbiecue.blogg.se/)
Hehe, DU STORE.

Nu ska jag spela lite mer gitarr, kanske spela in något, sen käka.
Sen städa kanske.

aja, bloggar nog lite mer senare.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0