these lonley tears are falling

Sitter här nu.. som sagt.. hehe annars skulle jag inte kunne skriva.
Men det går en film på tv nu.
Poseidon
Dom firar nyår på en stor båt..
Nyår.. Då börjar jag bara tänka på att man ska kyssa den man älskar vid tolv slaget, precis sådär som det är i filmer.

Jag har inte ens upplevt ett förhållande!
Har inte upplevt en äkta kyss.. Ni vet, en mellan två personer som är kära etc etc..
Nada

When is it my turn?


ÄSCH!
Va patetisk jag är.. Nu ska jag.. försöka komma på något att klä ut mig till imorron.
Vampyr eller hippie? Tönt eller häxa?
Jag har ingen fantasi alls just nu.

Anyway..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja värsta mysiget det skulle vara :)

2009-11-08 @ 03:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0