that dosen't mean that I am dead

Jag är så trött på vissa personer.
Man har haft det så bra i flera år, haft underbara stunder, etc.
Och nu, över en skit grej, så beter dom sig såhär.
Säger inte hej, bryter upp kontakten under en period.
Det enda ordet som ploppar upp i huvudet är falsk
Har hon/han alltid haft den här åsikten? Om det är så lätt att bara bryta upp med sin bästa vän, vad betydde allt det andra då? Var allt en lögn?
Men det ordet vill jag inte använda, falsk.

Falsk.
Jag hatar det ordet egentligen.
Förra året bråkade jag rejält med några vänner.
Under en lång tid också, jag blev kallad falsk av dom.
För en skit sak och det sårade verkligen.
Därför ska inte jag kalla nån annan falsk.

Men det är de enda jag tänker på när jag ser dig/er.
Falsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0