Summer memories

År 2009 har varit ett jätte bra och ett jätte dåligt år på samma gång.
Sånt här kanske man egentligen ska skriva om runt nyår, men jag orkar inte vänta 2 månader.

Om jag ska prata om det som varit bra.. Ja, vart ska jag börja?
Jag har kommit några av mina vänner mycket närmare.
Jag har gjort mycket roligt med både min klass och mina närmaste vänner..



Den 3:e april åkte alla 9:or på Norrsätra till Sthlm en hel dag.
Det blev museum, shopping och musikal.
Bussresan dit satt jag med Elisabeth och vi tog massa bilder på allt och alla i bussen.
De flesta var trötta, så det var smått tråkigt.
Men sen började jag springa runt och sätta mig på olika platser hela tiden.
Tror nog lärarna blev lite sura, men jag tyckte det var kul!
Det roligaste på hela dagen var Musikalen. Vi såg De tre muskitörerna.
Det var en musikal med rockmusik. Den var så bra att det pirrade i magen efteråt!
Bussresan hem var bäst, vi snackade väldigt mycket om sex (!?) och sånt..

*

Den 25:e April var vi och grillade i Hålldammen.
Det var grymt mysigt, även om jag mådde dåligt var det en höjdarkväll.
Vi umgicks, satt vi brasan och sjöng/spelade gitarr, grillade och vissa personer badade.

*

På min födelsedag (6:e Juni) åkte, Jag, Emelie, Fanny, Nisse, Tarun, Oliver, Martin och Maja till Jäderfors holme.
Det var rockabilly och dans och sånt.
Det var den roligaste kvällen på länge. Vi dansade hej vilt till bra musik!
Sen gick vi ut på åkern flera gånger och gick runt och pratade med fulla människor, haha det var grymt kul.
Sen sprang jag och Emelie runt och flummade, folk trodde nog vi var fulla. Fast det enda vi drack var cola!
Men grymt roligt var de!

*

Klassen åkte t.ex till Jädraås de 2 sista dagarna tillsammans.
Jag, Emelie, Nisse, Oliver, Fanny, Tarun, Mickis och Elisabeth sov i en stuga tillsammans, en stuga gjord för 4 pers! Vi spelade fotboll, satt vid datorn, spelade gitarr och sjöng, grillade och var uppe hela natten.
Jag sov inte en blund under natten iallafall.
Men det var roligt, att få umgås med sin klass en sista gång ordentligt.

*

De första veckorna av sommarlovet var jag till Hålldammen nästan varje dag med Mickis, Elisabeth och Tobbe.
Det var varmt och skönt! Och jag försökte desperat bli brun.
Men hur mkt jag än låg i solen blev jag inte brunare. Elisabeth och Mickis fick en bränna iaf, även om den var röd.
Själv låg jag där, lika blek som förut..
Men skönt var de!

*

16:e Augusti
Då åkte jag till bästa vännen nere i JKPG
EMMA!
Vi hade det underbart roligt som vanligt! Små festade lite när jag kom dit på kvällen, fotade, shoppa, jaa, allt!
Ni ska bara veta vad jag saknar den snygga människan! Hon är bäst<3
Har alltid så jävla kul med henne.
Älskar dig Emma Viktoria Silfver


Det finns så mycket mer att skriva om.
Men ni skulle bli så utrökade..

Skriver mer sen.

Hejsvejs







Kommentarer
Postat av: emelie

jädraås och holmen var bäst!!!!! <3333333

2009-11-04 @ 21:16:00
URL: http://emmmelie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar dig också Cecilia Karlsson <3

2009-11-05 @ 09:39:53
URL: http://emzofc.blogg.se/
Postat av: Maja.

Jättefin header du har, du passade riktigt bra i indianbandet

2009-11-05 @ 10:38:49
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0