oh my god

Jag försov mig idag, IGEN.
Jag försover mig alltid...

Dagens anledning är att min mobil inte larmar när den ska, eller så kanske jag sover för djupt för att höra den?

Aja, sitter här och mår sjukt illa.
Så det blir nog inge skola, jag åker till mamma ist.
Slutar ju ändå 11:20 idag.

Jag tänker bryta lite mot mina nya regler och köpa en stor cola idag! Okej, visst.. Cola light. Men ändå (6)
Sen MÅSTE jag på sången idag, annars kommer jag inte kunna sjunga de sånger jag ska sjunga i december.

Så.. don't judge me för att jag inte går till skolan men går på sången...

Väntar också på att pappa ska skjutsa cajsa till dagis så jag kan gå och ta lite kladdkaka med grädde!!
Haha..

aja, ska klä på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0