Mums :3 (Henke gästbloggar)

Cha cha bloggen! Henke här ;) sitter här och tafsar lite på Cicci :) Mycket mysigt, mycket mysigt ^^ Hon är dock lite kall om händerna ._. Aja, hon kanske vill skriva själv på sin egna blogg.. Känns lite fel om jag ska sitta och skriva på den xD Up the irons!//Henke


Korv med fyllning.. Mmmmmmmh...

*

Haha, ja. Som ni ser har Henke gästbloggat lite.
Han är söt. 

Öhm, för en gång skull gick jag på matten. OMG!?!??!?!?!?!
haha, nejmen.
Det gick väl bra, antar jag.

Sen hade jag gym på idrotten. Det gick asbra för jag är grym
Näe, men.. Det gick bra. Men jag är väldigt otränad har jag märkt.
Iallafall, körde armar, mage, rygg och ben.

Kommer väl ha träningsvärk imorgon. YAY

Ska leka med Emelie ikväll, efter innebandyn. Det är naaaajs!
Inte träffat henne på en vecka för fan.

Igår fick jag en kommentar om att min blogg skulle bli mer intressant om jag la ut en bild på mig själv, varje dag.
haha, undra vem det var som kommentera, han/hon gick under namnet Anonym så..
Men, du som kommentera kan väl inte vara seriös?..

Bilder på mig är rena plågan för den som kollar!

Aja, ska jobba lite nu.
Ligger efter.

HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: EMELIE BERGSTRÖM!!!!!!!!!!!!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ MKTMKTMKTMKT BÄSTA VÄN <33333 DU ÄR DET BÄSTA JAG HAR <33333333333333

2009-11-28 @ 01:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0