Let me in

Hejsan hoppsan
Vill ni ha lite insikt på vad jag lyssnar på för musik, nu för tiden?
Varsogod!

Itchy Daze - Monster

Secret Garden - Nocturne

Kings of leon - Use Somebody

Finns SÅ mycket mer jag lyssnar på.
Men det här har spelats i min Spotify spellista hela dagen.
Ja, det är länkar till spotify så ni vet.


Är hemma idag.
Är sjuk, tjock i halsen, ont i huvudet och nacken, trött.
Så SJUKT trött.. Jag ville till skolan, haft lite kul och fått skratta lite.

Men men, vi får se hur det blir, om jag går till skolan imorron eller inte.
Ska iallafall få skräpmat ikväll, eftersom pappa inte är hemma.
Och jag orkar inte laga mat.. JA JAG ÄR LAT.

Nu ska jag hjälpa Cajsa klä på sig och packa hennes väska.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0