Kom ihåg mig då

Nu har jag hämtat Cajsa på dagis.
Fyfan va jobbig hon och Clara är när dom bråkar..
Och det blir extra jobbigt nu när jag är sjuk, med allt skrikande och tjafs.

Ska bli skönt att Cajsa ska åka till sandviken, till sin.. kontaktperson? Jag vet inte vad det är.
Men hon ska inte stanna hemma iaf.
Och när hon åkt blir det soft..

Och jag är så jävla hungrig, ska dra till krogen strax och fixa käk.
Kebab tallrik och cola, det är grejer de!

Ska ändra designen i bloggen ännu en gång. Emma, världens bästa Emma, håller på och fixar en ny header till mig.

Det blir nog jätte bra!

Nu ska jag fixa en annan bakgrund till bloggen bara, sen så ska jag köpa mat.

Hörs sen

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0