It's over..

hejhej!

Igår var det skola, dagen var faktiskt helt ok!
Hade riktigt roligt på engelskan/svenskan, inte varje dag man blir slickad i örat.
HAHA
host, nu lämnar vi de.

Sen efter skolan mötte jag världens bästa Emelie, vi gick och käkade på Monroe's och hade skit kul!
HAHAHAH!
Men ni får inget veta.

Sen gick vi på bio! Vi såg självklart världens bästa film, New moon.
Den var så sjukt bra att jag inte kan sätta ord på de, det bästa var att jag fick se bästa filmen med bästa människan!<3

Nejmen New moon var mycket bättre än Twilight, men självklart är böckerna bättre än filmerna.

Haha

Jacob - Hos Swans
Edward - Tja, det är Edward! EGD, SÅ L1 SÅ L1111!!!!!!

Hahaha, jag och emelie skrattade när man inte skulle skratta, tyvärr.

Bäst var det iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0